wtorek, 10 stycznia 2012

skrzydlate potwory

Witam serdecznie :))
Przyszła pora na potwora i ogólnie rzecz ujmując czuję się jak sprzedajna dziwka ..ale kilka<naście>! osób w ostatnim czasie tak mi słodziło (boję się teraz, że zachoruję na cukrzycę), że w końcu postanowiłam się przełamać i pokazać większej grupie osób moje szklane wizualizacje :)


[1]
                                                  


[2]


[3]

[4]

[5]

[6]

[7]



[8]

[9]

[10]

[11]

[12]

[13]

[14]

[15]

[16]

[17]

[18]






ciąg dalszy nastąpi... =)



1 komentarz:

  1. Kochana!(czyżbym była pierwsza?!) Twoje prace są zjawiskowe! I bardzo dobrze, że w końcu ujrzały światło dzienne (ujrzały już wcześniej ale w mniejszym gronie), bo wszyscy muszą się dowiedzieć jaka jesteś zdolna bestia!:D Gratuluje i życzę wieeeelu klientów na te wspaniałości!
    Ps. Mój osobisty faworyt-nr 17 oczywiście z zielonymi skrzydłami i sercem w środku-odjęło mi mowę!

    OdpowiedzUsuń